Elaka meningar

Funderade på lite elaka meningar man har fått under detta året. Kommentarer som verkligen har gjort ont. Ibland undrar man verkligen hur folk tänker när de pratar. Eller ja, om de tänker överhuvudtaget.

När jag visste att jag skulle gå upp femton kilo så kom en sån här kommentar:
"Fan va snygg kropp du har, du har lyckats jäkligt bra med att gå ned i vikt"

När jag vägde ca tio kilo mindre än nu:
"Du ser faktiskt lite rund ut i ansiktet"

"Oj, hur orkar du all den där maten?, va mycket."
"Du är faktiskt inte så smal"
"Oj, jag trodde att man var as mycket smalare när man hade anorexia, du är ju normal"

Det var bara några som jag kom på. Sådana saker är inte kul att höra.

Kommentarer
Postat av: Josefine

AAH! Jag blir så frustrerad och arg på sådana idioter!!!!

2008-10-26 @ 22:30:28
Postat av: Amandah

Åh, ja, det är jättedumt ju:/ Men att de litar så mkt på dig trots att du inte går upp? Du borde verkligen försöka ta dem, tänk vad underbar den dagen ska bli när du vet att du aldrig måste ta en enda näringsdryck, inte behöver gå upp ett enda hekto. Den dagen då du slipper trötta tanter på Capio. <3

2008-10-27 @ 16:01:58
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: sofia

shit, vilka idioter! :o

det där är ju det sista man vill höra om man är i en sån situation.

2008-10-27 @ 16:42:56
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0