En vanlig dag

Ostmacka med banan på till kvällsmat. Det är vad jag kallar gott ! Ni borde testa.
Dagen började med en föreläsning om hedersmod. Fyfan va hemsk. Det var säkert bra, om man hade hört vad han sa. Har man en viktig föresläsing förutsätter jag att man kan prata så andra hör ! Men nepp !

Sedan kopierade jag mina bilder vi tog för några veckor sedan. Stod i ett sånt där svart rum med röda lampor ni vet ? Känns precis som svart långt hår från the Grudge ska ligga i avloppet. Speciellt när man blir skrämd varje gång man går in dit. ^^

Dagen fortsatte med föreläsning med övningar och prat och sedan bar det hemmåt och sedan hem till Linus. And now i´m here !
Dagarna går läskigt fort. Snart helg vilket betyder fest. Roligt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0