första dagen på lovet

Allt bra med er idag ? Ganska dum fråga kanske.. det är ju ändå lov och då ska man må allt annat än dåligt.
Jag är precis hemkommen från stan. Var tvungen att leta efter en ny telefon samt spana in den nya gallerian. Tycker faktiskt det var riktigt bra med Storken. Det enda negativa är att alla kommer ha samma kläder oftare än vanligt. Fyfan. Gina Tricot.. kommer aldrig köpa annat än basålagg där känner jag. Men men, bra att finns ändå !

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka och kika på Andreas när han spelar match. Har sagt att han måste vinka på mej, men vi får se hur det blir med den saken. Kanske ska ta med mig plakat med hans namn på ? Fast då riskerar jag en örfil. Haha ^^

Ikväll ska jag nog övertala Andreas om att köpa Naturgodis. Muuums vad gott det är. Längesedan jag åt det med. Nu är det på tiden.

Ha en bra lördag !

Kommentarer
Postat av: Mikaela <3

men kul att jag mår förjävligt då ! :/

2008-10-25 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0