Gammla minnen

Mår konstigt idag och mina tankar flyger tillbaka till alla möjliga minnen. Här sitter jag vid samma dator som jag gjorde för ett årsedan och det var då jag mådde som sämst. Har även lyssnat på låtar som får mig att tänka så otroooligt mycket på den tiden. Mår inte bra utav det må jag säga, men jag kan ändå inte låta bli att lyssna på depplåtarna etc.

Well well, det går över så småningom. Hade föresten en redovisning idag i Mediakunskap. Haha, Ooj va dåligt det gick. Hade en vecka på oss att öva in allt och en kvarts redovisning. Stod inte där framme i mer än max fem minuter och vi läste nästintill bara innantill. Så det kan gå..

Haha, nu ringde precis lilla Adde och lät lite halv glad. Man hör direkt när han ringer och något är fel. Idag gällde det bussen..
"Idioten hade glömt att tanka så vi var tvunga att köra tillbaka"
Dock väldigt klantigt tycker jag. Är man busschaffis så glömmer man fan inte att tanka sin buss. Haha.
Får åka hem och muntra upp honom när han väl kommer hem. Blir nog en mysig hemmakväll med film och något gott fredagsmys.


Fixade lite med bilder som nu har åkt upp på min vägg. Rosa, rosa, rosa.

Vad gör ni denna fredagen ?



Här är den låten jag får sämst minnen och vibbar utav. Fyfan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0