Genomfrusen

Brrr.. jag är helt genomfrusen. Att sitta på en läktare i storm under hösten är inte varmt. Ändå hade jag på mig minst sju lager med kläder. Haha. Frusen på dagen och alldeles för svettig på natten. Hur det nu går ihop vet jag dock inte ^^
I vilket fall så vann Elfsborg med 4-0 så Andreas kunde ta det rätt lugnt.



Imån ska jag inhandla mängder utav jeans. Men när jag väl är inställd på att komma hem med minst tre par så kommer jag alltid hem med noll. Så jag ska åka ned till stan och vara inställd på att inte hitta några. Vet dock inte vilka slags jeans jag vill ha. Antingen rätt tighta, mellantighta eller pösiga. Får se vad det blir. Måste köpa nya nu när mina stackars ben har fått tillbaka allt fett? på sig.

Ikväll ska vi ut och äta någonstans. Alltid lika mysigt är det !
Och blir dessutom alltid lika mätt. Haha. Men så ska det väl vara antar jag..

Vad händer under eran lördagskväll ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

"Måste köpa nya nu när mina stackars ben har fått tillbaka allt fett? på sig. "

Cecilia, du har fel. Du är hur snygg som helst och helt fri från fett.

Keep going, I believe in U!

2008-10-25 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0