Heldag !

Den här dagen har bara rusat förbi !
Började med en härlig promenad med Andreas i morses då han skulle sälja GT. Han gick till de sötaste tanterna jag har skådat. De hänger varje vecka ut frukt och godis till honom när han kommer och säljer. På jul får han även paket. åååh, någon mer än jag som tycker det är väldigt sött ? ^^ haha.

Sedan bar det direkt av till Göteborg för att inhandla massa behövliga saker. Var dock inte på shoppinghumör, och då tänkte jag att jag inte kommer komma hem med något. Men icke, det blev en väldans massa bra saker.
Ett bar baggie-jeans, en kofta, ett par "höst"skor, en rosa sjal och lite ringar. jeansen blev ett sådant där impulsköp. Hade tänkt köpa ett par.. dock inte fem minuter innan tåget skulle gå ! Men vi hann och köpet blev supeeroo.
(bilderna går inte att lägga in nu, så ni får de imorgon)

När tröttheten hade lagt sig och med lite mat i magarna så åkte vi vidare till Ljus i Alingsås. Tyvärrr en besvikelse !

Nu ska vi sova, och i måm blir det till att fira snygga Linnea på sin 16 års dag !

Sov gott gobitar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0