Hunddags!

Jag är helt förlääälskad. Har länge funderat på att köpa hund, men nu jäklar har jag bestämt mig. Det spelar ingen roll om jag behöver gå upp en timma todigare bara för att gå ut med hunden. Det är bara mysigt. Sen så är jag den personen som faktiskt orkar med en sådan sak. Min syster hade spytt efter en vecka på att rasta hunden varje dag. Men jag tror bara jag kommer tycka det är skönt. Vädret spelar ingen roll så länge man inte köper någon för fluffig hund. Jag hade tänkt mig en liten filur som aldrig växer och blir stor ^^

Åh, har kollat hundbilder hela kvällen och man blir bara ivrigare och ivrigare. Hoppas mamma och pappa går med på detta. Annars köper jag en hund smyg och gömmer den under sängen. Helt ärligt.


Ser det inte lockande ut ?
Ha en hund nedkrypande hos sig om nätterna hade man inte tackat nej till. Hundar är nog roligare än katter.
Mycket mer personligt. Dock är Pia universums goaste, men ändå !

Kommentarer
Postat av: madde

Cissi, så kände jag också innan jag skaffade hund, men ärligt, det är sjukt mycket jobbigare än vad du tror :P Jag var beredd på att det skulle bli det,men inte så här:P fast det är mysigt, älskar tossie liksom men ja^^

2008-10-13 @ 16:13:34
URL: http://mondaynigt.blogg.se/
Postat av: Jessica

gud va gosig den vovven såg ut :D

2008-10-18 @ 22:54:10
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0