Sluta klaga och njut av livet !

Media..oj va jag är nöjd med det valet. Dagens uppgift var att gå runt Säve-ån och fotografera och skriva ned massa fakta om vad som hände runt omkring. Vi begav oss direkt in mot stan och hamnade på Coffee House i två timmar. Pratade, fikade och försökte skriva lite på uppgiften. Lite fick vi gjort i allafall och bilderna är så gott som klara.



Har kommit på en sak..Fyfan, skäms inte ni när ni klagar ? Vad har ni att klaga över ? Här hemma går jag och kämpar och klagar över min mat. Jag åmar mig men lägger inga tankar på omvärlden. Jag lever åtminstånde, jag har en frisk familj, mina kompisar är underbara och min pojkvän är något ut över det vanliga. Ändå går vi och klagar på småsaker ? Robins familjs liv är förstört. De kommer aldrig släppa det som hänt och kommer alltid gorma sig över det som hänt. Deras son är död !

Det jag vill få fram är enkelt. Njut av livet och var glada att ni lever och förhoppningsvis har ni även hälsa och familj i behåll!



Nu ska jag till Borås och sova hos Andreas. Myspys !  Tyvärr missar jag Top Model finalen. För jag tror knappast att Andreas känner för att se den !

Ha det bra idag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: sarah

Nej det är inte jag, men jag har varit inlagd samtidigt som hon på ackis. Usch jag kan verkligen inte fatta att jag var i exakt samma skick som hon för bara 2-3 månader sedan! Är väl inte i så mycket bättre skick nu heller för det verkar som att jag börjar gå ner igen..jävla skit.

2008-10-01 @ 19:35:26
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: emma

håller med om det du vill få fram.. vi har ALLA problem, ibland små och ibland betydligt större...men det finns nog få så bra saker som perspektiv ibland..!

2008-10-01 @ 21:18:25
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0