Jordgubb med grädde

Sitter med en varm kopp rött te. Jordgubb med grädde. Finns det något godare ? Perfekt sätt att värma sig på med.
Har vart i stan en stund och lagt ner yttligare en timmas energi på jeansletande. Dock samma visa denna gången. Står där i provrummet och ser på mig själv och bara skrattar. Antingen är de för korta, stora, eller bara allmänt fula. Så jag får samla ny energi och åka ned till Göteborg istället.



Idag till middag ska vi äta falukorv. Shit, har inte ätit falukorv på.. äh jag vet inte på hur länge. Något år faktiskt. Vet dock inte varför det har blivit så. Det har väl tillhört den dåliga kategorin till mat. Knepigt, men sant. Att vanlig mat som falukorv kan skrämma livet ur en ? Patetiskt ! Vet inte hur vi ska tillaga den, men hoppas att den blir god.
Annars får jag äta biffar istället ;)

Laga-mat-dags

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0