Lördagskväll

Godkväll !

Skulle igentligen ut i skogen idag till någon fest. Men efter många om och men så skippade vi det.
 Istället ligger jag och Andreas här och kollar på Stjärnor på is och äter godis. Fyfaan.. åt alldeles för mycket, precis som vanligt. Har inte lärt mig att jag ska köpa lite mindre så jag inte mår så illa. För det jag väl har köpt äter jag upp helt enkelt. Men gott, ja det var det bannemej. Hittade en ny sort som kommer vara min favoritsort framöver. Det var någon slags kola med hela jordnötter i. Typ snickers men inte samma form, inte samma smak heller för den delen. Haha, men samma typ av godis lixom.



Nu ska jag kurra ned mig under täcket med en styck Andreas och en kissemiss ^^,

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amandah

du är underbart söt som vanligt.

2008-10-11 @ 22:23:20
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: mikkis :)

fyfan vad fin bild cp! :)

2008-10-12 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0