Matte = ...

Cecilia + matte = mungipor vid tårna och svidande ögon.
Det är helt enkelt en frukansvärt dålig kombination. Om jag inte får bra på matteprovet i mån så tänker jag sluta i matte. Hoppas det går ? ^^ Med bra resultat menar jag åtminstånde G.
Så fort jag kollar ner i en mattebok så tar det stopp. När någon bredvid mog löser samma tal och jag kollar på ser det hur enkelt ut som helst. Varför ska det vara så svårt när just jag ska lösa det där nedrans talet ?
Äh, är nog  inte ensam om att avsky matte. Borde starta en "hata-matte-klubb".


Kommentarer
Postat av: Linnea

då är jag också med i den klubben !

2008-10-05 @ 20:10:52
Postat av: Jessica

Jag med !

2008-10-05 @ 21:27:36
Postat av: mikaela

IM IN!

2008-10-06 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0