Min vanliga otur !

GAAAAH ! Jag har tappat bort både minneskortet och en annan sak till kameran. Vet inte hur jag lyckas. Jag tappar alltid bort saker, så typiskt mig tyvärr så det är skrattretande.
Blir så jäkla irriterad på sånt här. Vet inte varför, men jag börjar alltid gråta när jag tappar bort saker. Även den här gången. Jaja, hoppas att det kommer fram.

Idag åkte jag till stan för att köpa jeans. Men hur gick det med den saken ? Kom istället hem med en svart asfin väst. Får åka till Göteborg istället och inhandla jeans. Hoppas turen är med mig då bara.
Nu ska jag åka iväg med Andreas till Borås. Ska sova där inatt.
Skönt att jag har fått lite mer frihet än förut !! Det blir väl bara bättre och bättre antar jag.


Kommentarer
Postat av: Amandah

jag önskar att jag också kunde få mer fritid! tar du aldrig nd nu förresten?

2008-10-26 @ 19:57:01
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0