Överbeskyddande

Sitter och tittar på Rachel Ray och äter lite. Guud vad amrikaner är överbeskyddande. Helt sjukt. De gav mammor lite tips och ett utav de tipsen var så här:
När ni går i affärer och ska packa ner varor, se då alltid till att packa i papperkassar. Hmm, varför då tänker ni ? Jo.. för att det minska risken att barn ska stoppa ned huvudet i plastpåsarna och kväva sig själva. Helt ärligt ? Haha, Aja. Det ska väl finnas överbeskynddande personer också.

Föresten så är jag precis hemkommen från Capio. Fick se min vårdplan och den såg helt okej ut. Ska få sluta med alla näringsdrycker och sånt när jag har ett stabilt BMI på 18.5. Vet inte riktigt hur långt det är kvar det, borde nog ta reda på det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plocka fram lite kläder till maskeraden som är i morgon. För jag vet inte om jag har allt än.
Föresten så är lovet snart slut om man ska vara lite pessimistisk. Suck.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica Tell

maskeraden kommer bli sjukt kul imorgon! :D:D:D

2008-10-30 @ 20:04:40
URL: http://strawberryjessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0