Party

Har sovit hemskt dåligt inatt. Svettats och legat vaken en stor del. Får lägga mig tidigt ikväll istället.

Gårdagen var riktigt trevlig. Åkte hem till Bella och träffade mängder utav folk.
Längesen jag var på fest. Innan sommaren rättare sagt. Nästa gång blir det halloween. Satan va roligt det kommer bli och satan va alla kommer se roliga ut. ^^,

Frida, Agge, Jessie

Haha, Misslyckat försök att låsa upp dörren med en sked !

T
ro det eller ej, men nu ska jag plugga lite. Nödvändigt, öhja ! Andreas har redan åkt hem för att sälja GT. Lite redigare än mig som bara ligger här som en soffpotatis. haha.
Vet inte riktigt vart den här dagen tar vägen. Får se lite vad som händer.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica Tell

du var sjukt söt och du lyste upp kvällen med ditt härliga leende! :D



kvällen var jätterolig :)

halloween nästa!

du kommer bli ascool!:D

2008-10-18 @ 23:25:08
URL: http://strawberryjessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0