Problem, eller ?

God eftermiddag alla !

Har precis ätit en god middag. Hemmagjort recept blev det idag. Jag är nämligen grym på att laga mat ! ^^, Det blev någon gratinerad pastarätt. Låter kanske inte så smaskigt, men tro mig, för det var det.

Idag var jag föresten på Capio. Lyckades ta mig dit efter lite gnabb med Aqua.
-Jag måste gå till läkaren klockan 8.45 så du vet.
-Det var en jävligt dålig tid, och det vet du.
-Men det var ju inte jag som bestämde tiden, så det kan jag inte göra något åt.
-Men se för fan till att fixa en bättre tid tills nästa gång då.

Vart sitter problemet undrar jag då ? Tror han att jag har valt att gå dit ?
Men huvudsaken är att det gick bra hos läkaren iallafall. Hade gått upp tre hg. Weei tänker ni, "oj va mycket" Men ja, Det är faktiskt riktigt bra för att vara mig. Hon sa också att jag vägde lika mycket nu som jag gjorde i April. Ojdå. Haha. Inget mig emot. (tror jag).
Resten av mötet satt de bara och sa vad jag gjorde för fel. Gav de mig någon feedback av något slag ? haha nepp, men det hade jag inte räknat med heller.


Jag och Frida på "fotolektionen" som vi bara skulle skriva på.

Nu ska jag iväg till stan och kräva en lånemobil. Sen ska jag försöka bli frisk också.
Har ni tips på bra hemmakurer ? Typ honug med varmt vatten och sådant ?

Ha en bra dag snyggon !

Kommentarer
Postat av: Josefine

2008-10-08 @ 16:50:44
URL: http://bald.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sa han verkligen sådär? Nej usch och fy vad arg jag blev nu. Där rök allt mitt förtroende för honom.

2008-10-08 @ 16:51:55
URL: http://bald.blogg.se/
Postat av: Agnes

min mormro tvinga mig att ätta en hel lime en gång det funka =)

2008-10-08 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0