Shopping !

Pjuuh. gud vad min kropp är matt, verkligen helt slut. Dock på ett skönt sätt. Man känner att man har fått en del saker gjort sen i morses i allafall.
Jag och Andreas var uppe redan vid halv tio och gick raka vägen ut och gick i lite över en timma. Hade glömt hur skönt det var att gå innan frukost. Plus att man känner att man riktigt förtjänar att äta lite extra sen. (Som jag såklart inte gjorde)..
Ska nog börja gå lite oftare innan jag äter på morgonen, om jag orkar då vill säga.

Efter frukosten satte vi oss direkt på tåget ner till Göteborg för att inhandla lite nytt i garderoben. Som ni nog redan har förstått så är jag i akutbehov av flera par jeans. Men en sak har jag lärt mig.. man ska aldrig åka ner till och shoppa med förutsagda meningar om att man ska hitta något.
Så det blev endast ett par jeans, men det är alltid något. Såklart hittade jag dom i den sista affären vi var inne i. Haha. Så typiskt.
Någon som borde vara ännu tröttare än mig är definitivt Andreas. Jag har släpat med honom i alla affärer man kan tänka sig och provar vartenda jeanspar i varenda butik. Ansträngande må jag lova !



Det var det som blev köpt. Plus ett en söt bh+trosor.

Nu ska jag lägga lig och dricka te och kika på tv.

PUSS


Kommentarer
Postat av: haihai

bara undra,, hur många läsare har du om dagen? :) puss

2008-10-29 @ 19:09:33
Postat av: Amandah

superfint!(:

2008-10-29 @ 19:16:37
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad är det för märke på dom jeansen?

2008-10-29 @ 20:01:31
Postat av: cecilia

haihai: Jag har inte så många. Varierar fruktansvärt mycket. Skriver mest för att srkiva av mig ;)

2008-10-29 @ 20:08:24
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: cecilia

Linnea: Det är frågan.. ;) haha. Vet inte riktigt vad det heter (A)

2008-10-29 @ 20:08:53
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Linnea

dom var lite lika ett par jag har så tänkte att det kanske var samma ;P

2008-10-30 @ 10:36:29
Postat av: Linnea

tänkte för jag har ett par som e lite lika så täkte att det kanske va samma ;P

2008-10-30 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0