Skakig

Hela min kropp skakar och jag kan inte fokusera blicken på någonting. Blir alltid så här när jag kommer hem från skolan. Är det ett tecken på att jag har ätit för lite eller vad beror det på ? För när jag har ätit och lagt mig i soffan lugnar det alltid ned sig, men jag vet inte.
Tycker faktiskt att jag har ätit bra idag med tanke på omständigheterna ändå. Kön i matsalen var sjuuuukt lång när vi skulle traska till maten så det lade vi ned med en gång. Istället gick vi till Ica och handlade lunch.
Med tanke på att vi skulle ha matteprov efter rasten tänkte jag verkligen på att äta rejält. Blev ett äpple en solrosfralla (godaste brödet jag vet) och en liten mager youghurt. Sedan var jag mätt som en plätt.

Matte och engelskaproven gick sisådär tyvärr. Kunde inte koncentrera mig och alla talen virvlade runt på pappret. Suck ! Hoppas jag får G i allafall. Annars vet jag inte vad jag gör.. gråter ^^, haha. Nä då !

Nu ska jag gå och äta. Har lagat kyckling, currysås och ris. Hoppas jag lyckas !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Det är väl stress och matbrist antagligen:/

hoppas proven gick bättre än det kändes!:*

2008-10-23 @ 15:53:50
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0