Skön dag i Borås

Alltid lika skönt att vakna upp med Andreas i Borås. Extra skönt när man vet att man har många timmar kvar innan bussen går med. Dock är jag inte lika morgonpigg som Andreas som måste upp klockan sju för att träna. Istället sover jag kvar till halv nio, äter frukost och vaknar sen igen när Andreas kommer hem vid halv tolv.
Sedan såg vi på Kung Fu Panda. ^^,

Nu sitter jag här och har huvudvärk så det skriker om de. Glömde mina glasögon här hemma. Shit, inte bra det. Har knappt sett något på hela dagen. Fast det jag har missat är bara regn och rusk.
Vet ni något roligt föresten ? Lions ringde hem hit och frågade efter Louise. Alls stod och tjuvlyssnade och insåg att det hade något med Lucia och göra. Viktors mamma hade skickat in henne som sökande och nu var hon en av de femton som skulle provsjunga. Haha, Men så pass väl känner jag henne så hon kommer tacka nej tyvärr. Hon kommer vara för nervös. Dock hade hon passat bra, men nej.

Fick hem mitt skolfoto idag med. Haha, klassfotot såg jag rent ut sagt förjävlig ut på. Man ser att jag stod och pratade. Enfotot blev okej, inte mer. Men vad gör det.


Det var den det !


Kommentarer
Postat av: Amandah

Angående din kommentar. Jag känner igen mig löjligt mkt i det där pendlandet.

Synd att dina föräldrar övertalas så lätt:/ Inte alls bra varken för dig eller dem tyvärr:S

2008-10-27 @ 17:54:37
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: mikkan

sjukt mycket finare än mitt! <3

2008-10-27 @ 20:47:58
Postat av: Anonym

ASFINT JU! jag spyr på mitt

2008-10-27 @ 21:56:31
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: Jessica

du blev jätte söt ju :D

2008-10-31 @ 12:15:01
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0