Söndag

Andreas är på släktkalas och jag vägrade följa med. ^^ Släktkalas är tyvärr inte min grej så jag stannade här, framför datorn.
Igårkväll var vi och åt på grillspettet. Har aldrig ätit där förut, men riktigt gott var det. Jag åt något grillspett med massa ris och god sås medans Andreas höll sig till sin kycklingkebabb. Sedan åkte vi hem till Andreas och kollade på tv och åt naturgodis. Riktigt längesedan jag åt det. Min favorit var fortfarande paranötter med youghurtöverdrag. Mumma!



Jag verkligen älskar att vakna sent, gå upp och duscha och sedan äta en god frukost. Skönt att slippa lunchen ibland. Kanske dumt, men skönt ! Så ibland får man faktiskt lov att göra så.
Idag blev det en god fralla med ost på och ett äpple. Gottigt !

Nu ska jag snart åka och leta jeans. Hoppas jag hittar några !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0