To much

Vart på Capio idag. Inte visste jag att jag hade ätit så här mycket under veckan. Helvete. Hatar när vågen sticker iväg så. Inte bra för psyket någon stans. Hoppas att det beror på att jag hade druckit en gigantisk kopp te innan och toabesöken var få innan jag var där.
Vi bestämde även att mina besök där ska vara så korta som jag vill. Vägning, sen åker jag därifrån. Orkar inte sitta där och kämpa fram saker att prata om. Om jag har något som tynger mig så pratar vi, annars bara vägning. Känns bra faktiskt.

Vet nu vad hon sa idag med ?
-"Du har fortfarande en anorektisik vikt"
Va i helvete ? Det har jag verkligen inte. Ibland känns det ju som fettet väller över jeansen och allt bara växer ? Då kan jag inte fortfarande ha en sån vikt ? Nää, det där hon sa var bullshit.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Cecilia du fattar inte hur jävla snygg du är! Och du har inget fett what so ever. Du är seriöst verkligen hur snygg som helst som du är. Du skule nog till och med vara snyggare om du var lite större! du är vacker Cecilia,

2008-10-22 @ 20:12:15
Postat av: CeciliaRosell

Anonym: Tack, vem du än är. Ska försöka inse det. Mina ögon verkar vara felgjorda. Det jag ser gör mig lixom inte glad, lycklig eller nåt. Gah.

2008-10-22 @ 20:20:13
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Amandah

Visst är det jobbigt när vågen visar "för mycket", men du har ju å andra sidan gått ner en del på sista tiden.. Du är för övrigt sjukt söt, jag skulle göra vad som helst för att se ut som du, och fett ska vi inte prata om! Det fettet finns bara i dina ögon! det är inte nåt kul att höra, men jag tror att du skulle vara ännu finare om du vägde lite mer. Hur svårt det än är att ta till sig!

2008-10-22 @ 20:53:41
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska må dåligt för att må bra. Att se hur man gått upp i vikt gör oerhört ont och man blir nästintill äcklad av sig själv. Men det är just så man ska känna sig - för då vet man att man är på rätt håll, mot ett sundare jag.

2008-10-23 @ 08:36:27
Postat av: cecilia

Bra ord att tänka på ! ska försöka intala mig det bara. (försöka)

2008-10-23 @ 16:03:36
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0