Uppe med tuppen

Hade kunnat skriva en hel novell med känslor idag. Allting snurrar runt och jag vet inte vad jag vill, vet inte ens vad jag känner. Kanske borde gå och lägga mig igen. Var uppe redan halv åtta. Vaknade helt orolig med spring i benen. Ska nog lägga mig och ta ett varmt bad och riktigt slappna av. Hoppas det hjälper !

Vad händer idag tro ? Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll kommer Adde men innan det vet jag inte vart min dag tar vägen. Fint fotoväder är det och en mobil borde faktiskt inhandlas. Känner mig helt handikappad utan telefon. ^^
Dock borde jag skriva några texter till mitt magasin. Men sånt orkar man tyvärr inte på ett lov.
Vi märker !

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0