Knepig värme

Mätt och rastlös är en bra beskrivning utav mitt mående just nu. Ni blir väl inte förvånade när ni kollar på bilden och ser vad jag har ätit heller. Haha. går lixom inte att tröttna.
Skoldagen har vart bra idag. Seg, men bra. Har fått skriva en väldans massa saker på sjukligt kort tid. Hatar att stressa mig igenom berättelser etc.



Under den här årstiden så går det inte att följa "ordspråket" eller vad det är.."Kläder efter väder" På morgonen när cykelturen till skolan väntar så är det frost ute och iskallt. Då åker mössan, halsduken och vantarna på. Sedan när skoldagen är slut kokar luften ute och man är genomsvettig. Man slägner helst av sig och önskar att man hade kjol och bikini tillgängligt. Helt enkelt så finns det absolut inte en chans att klä sig efter höstvädret.

Ska förmodligen hem till Andreas ikväll med. Inte fel det inte !

Nu ska jag sätta mig i solen och njuta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0