Matdag !

Andreas ligger brevid mig och snarkar, filmen står på och min mage jäser för fullt. Usch, alldeles för mycket godis blev det. Dock jäkligt gott. Jag har väldigt god smak när det gäller godis. Choklad för det mesta, men ändå !
Kollar även på den där filmen "80 dagar runt jorden" eller vad den heter, Helt okej faktiskt.



Ikväll ska jag och Andreas äta på Deli Deli. Längesedan jag åt där, men maten är nog fortfarande lika god. Jag och Carro praoade där för två årsedan i en vecka. Ojojoj vad vi åt. Det var inte dåligt ! och ojojoj vad äcklig han är som jobbar där. Kramade han en så luktade man hans vidriga parfym i två veckor.
Det godaste jag visste nör vi åt där var deras lasagne. Den är inte att leka med !

Nu ska jag smälta godiset i magen för att sedan äta mat. Herregud, att jag orkar ! Men vad gör man ine för att må bra i framtiden. Mat är medicin, tyvärr. Skulle vara skönare att bara kunna ta en tablett och bli kvitt skiten.

Ha en bra lördagskväll !

Kommentarer
Postat av: F

Haha, fan va sjukt. jag såg jorden runt på 80 dagar IGÅR 2 gånger!! Jag har fan varken sätt eller tänkt på den sedan vi såg den med skolan om du kommer ihåg det? Sjukt att ni kollade på den IDAG liksom ><,

2008-10-19 @ 02:16:22
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0