Maskerad

Haha, Hur många veckor har vi gått i skolan ? sex, sju veckor ? Inte är det mycket i allafall och skolan gör mig redan helt slut. Det dröjer inte mer än tjugo minuter efter jag klivit in genom dörren här hemma..sen har jag däckat framför teven !
Visst är det skönt, men jag undrar bara hur det kommer att vara om ett år ? ojoj..

Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska vara på maskeraden, (halloween). Skönt att ha det överstökat för annars hade det slutat som varje gång tidigare. I sista sekund rotade jag fram något mögligt från pannrummet i källaren där vi har en miljon gammla klädesplagg som ser förjävliga ut. Haha. Det har dugit för mig i allafall ! ^^ Den här gången blir det åtminstånde inte någon gammal sleten tant eller en gammal gubbe. Nu är det redigare grejer på gång ! ;)



Detta är från första maskeraden. Kommer dock inte ihåg vilket år det var !
Första=bästa gången tycker jag allt. Fysatan va roligt det var !

Läkaren gick förövrigt bra idag med. Dock ned en aning. Men det är alltid bra för psyket.

PUSS, hörs sen


Kommentarer
Postat av: Jessica Tell

hahaha nu blir jag nyfiken! :D

om det är sjödins maskerad du syftar på så har jag också bestämt vad jag ska vara nu! ;)

2008-10-14 @ 21:44:14
URL: http://strawberryjessi.blogspot.com
Postat av: M

Jag har ingen aning vad jag ska vara!! :(:(:( hjälp?

2008-10-14 @ 22:36:48
URL: http://mondaynigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0