Aloevera

Ansiktsbehandling, fotpeeling, smakat på underliga saker, vunnit produkter och även köpt en hel del produkter. Ungefär så har kvällen de senaste fyra timmarna sett ut. Riktigt spännande måste jag medge. Vi var ungefär tio personer som var inbjudna till "aloevera-kvällen". Vet inte riktigt varför det anordnades. Men det var någon som kände någon osv. Det var i allafall en expert inom det området där som höll i allt. Rätt tråkig, men rolig att lyssna på.

Har kommit på att jag änna har lite tur när det gäller att vinna saker. (ändå har jag jäkla tur i kärlek). Man skulle skriva på lite saker på ett papper, sedan skulle det lottas ut något asgott lypsyl. Vem vinner om inte moi ? ^^, haha. Jag klagar då inte !


Det här är en del utav det vi köpte. En "gellykräm" som man kan ha precis över allt. Bokstavligen, över allt ! Har du ont i halsen så kan du svälja en klick av detta, har du brännt dig på något kan du smeta in det där. Hunden kunde tilloch med ha det undedr trampdynorna sa hon.
Den andra krämen "propolis" är för torra ställen. Läppar, händer, fötter. Över allt !

Ha en bra kväll och jag rekomenderar allt som har med aloevera att göra. Haha ^^,

PUSS

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, när vi skulle sammla pengar till klassresan fick vi kistra etiketer på sånna aloevera grejer : P

2008-10-20 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0