Happy birthday !

Hade det föresten väldigt mysigt hos Linnea. Vi åt mackor med smurriga pålägg, tårta och muffins. Inte att klaga på det inte. Jag älskar frukostmat och hade kunnat leva på det varje dag. Det är riktigt gott att byta ut vanlig mat mot några mackor ibland. Borde ske oftare !
Har börjat bli en ostälskare också. I hela mitt liv har jag verkligen avskytt ost. (förutom på toast, varma mackor och sådant). Men nu har jag plötsligt slagit över till en ostoman. (nytt ord där på kvälsskvisten). ^^ Dock är jag inte för lagrade ostar. Sånna som man känner luktan av på flera mils avstånd. Ysch.

Linnea fick i vilket fall som helst manikyr utav oss tjejer. Hoppas att du blev glad vännen ! Egentligen är det rätt onödigt med tanke på att hennes naglar ser ut som lösnaglar. Så frågan är om de kan bli snyggare. Haha, värt ett försök.





Enjoy eran kväll. Ingen idé att jag ens försöker med den saken. Här ska pluggas MATTE !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0