Dyster kväll !

Hemma igen från Jonsered. Ingen lycklig kväll men oerhört nödvändig måste jag påstå att den var. Vi hade köpt med oss en underbar vanilj bodylotion till Rosmarie som hon alltid ha velat ha. Köpte även blommor och en lykta med ett ljus i som vi ställde under hans fönster. För att göra det lite mer personligt hade vi även printat ut ett superfint kort på Robin och skrivit en text under. Bilden satte vi  upp på ytterväggen vid alla blommor.

Stämningen var dock helt okej. Den var ganska lättad men ändå sorgfylld. Något jag har fruktansvärt svårt för, det är killar som gråter. Gråter killar så gråter jag med helt enkelt.
Det värsta med att vara där idag var att se hans rum..precis så det såg ut nu såg det ut när han lämnade rummet för sista gången. Sängen var obäddad och halvfulla glas stod kvar på sängbordet. Fyfan. Jag grät, hulkade, grät och hulkade lite till. Gick inte att få stopp på det ! Fick även läsa brevet han hade lämnat kvar efter sig.. det var det djupaste jag sett någon skriva.

Vet ni föresten vad jag ska lägga på hans grav ?.. Låter kanske dumt, men jag ska spraya några sprut med produkten "Deep Sleep" och sedan lägga flskan på graven. Han fick några spray med deep sleep under greklandsresan och han sa att han inte hade sovit så djupt och gott på fem år.. När han sa hejdå på flygplatsen sa han även till mig att han i veckan skulle åka ner till Allum och köpa massa sådana flaskor. Men det hann han inte !

Nu måste jag sova, so gott jag kan !

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: F

Det är en jättebra idé Ciss!

2008-10-03 @ 15:28:07
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0