Låttext

Bloggen har inte fungerat idag. Knepigt ! Hoppas detta inlägget publiceras.
Hur har eran dag varit ? Min har varit slapp, precis som en söndag ska vara. Alla söndagar ägnas åt plugg, sovande, tv-tittande och att äta..och städning då. Men det är en självklarhet.

Nu ikväll har tårarna droppat ned över hela mitt tangentbord. Det har säkerligen förstörts utav mina flodvågor. Pappa skrev om en del utav texten på Ozzys låt Dreamer. Emma, vår granne ska sjunga den i kyrkan. Fyfan va känsligt det kommer bli. Under tiden hon sjunger den har jag satt ihop ett bildspel på Robin och bilder från Greklandsresan som ska visas i bakgrunden. Texten är delvis på svenska och lite på engelska efter vi gjorde om den. Kan skriva den i mån, orkar inte just nu !

Ozzy Osbourne - Dreamer

 

Nu väntar sängen !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0