Hemmafru !

Oj vad jag har kännt mig som en hemmafru idag. Direkt när jag kom innanför dörren förut såg jag bara hur hela huset såg ut som kaos. Okej, det brukar se förjävligt ut, men idag..det var verkligen för mycket ! Så från halv två och i några timmar framåt så bestämde jag mig för att städa igenom hela huset.
Tvättmaskinen går för fullt, lika så diskmaskinen. Dammsugaren har vart framme hela dagen och tvätten är vikt och allting i ordningplockat. Vet ni vaddet tråkiga är ? ..imån kommer man inte se att jag ens har försökt att göra en bra insats. Fyfy.

När jag blir stor och skaffar eget hus, barn och allt det där. Guud vilken jäkla ordning jag ska. Inte omysigt fint utan hemtrevligt och mysigt städat ska det vara.
Men faktum är faktiskt det att jag tycker om att städa. Jag gör verkligen det. Tänker inte fyfan va det ser ut här. Istället ska man tänka "va fint det blir". haha. Blir roligare då. ^^

Men håll med om att ett his är mycket mer personligt och hemtrevligt om det är lite stökigt ? Det ska lixom ligga lite kläder här och där.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag är alldelles för lat för att städa. Men det kanske blir ändringar sen när man flyttar hemmifrån. :P förhoppningsvis, annars lär jag ju dö av en astma attack så dammigt som det blir i mitt rum

2008-10-06 @ 20:01:18
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag skulle älska att ha dte som er, mamma märker ju varenda dammtuss på mitt rum -.-

2008-10-06 @ 20:15:04
Postat av: adde

Jag älskar att du gillar att städa (A)

2008-10-06 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0