Magi

Ska snart till Andreas. Han får bort alla helvetes tankar på ett knäpp. Magi kallas det ! Ska förmodligen gå ljus i Alingsås ikväll. (Hur kommer ni dit då? INTE FAN VET VÄL JAG. Tänker springa för att trotsa)
Vi är nog inte de enda som har tänkt den tanken antar jag med tanke på att invigningen är idag. Men det är förståeligt, så mysigt som det är.

Kanske åker ner en sväng och kolla när Anna och Jessie spelar djembetrummor på torget också. Tippar på att de är grymma. Eller jag vet att de är det. Ska bli riktigt roligt när estetarna har sina årliga uppvisningar framöver med.



Hoppas jag vaknar med ett leende på läpparna i morgon. Känner mig så där tom ni vet. Hänt mycket på senaste och Greklandsresan känns flera årsedan tillbaka. Allting som hände där nere är lixom bortblåst. Skumt!

Kanske ska unna mig något ikväll med ? Vet inte vad, men något får det nog bli.
Vad brukar ni unna er på helgerna ?



Kommentarer
Postat av: Linnea

på helgerna passar jag på att äta allt med mkt fett och socker i! mumma

2008-10-03 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0