Byte

Precis suttit och lyssnat på ett långt samtal mellan min behandlare (snart föredetta) och mamma. Hon som jag inte kan namnet på än var fruktansvärt skeptisk till att skippa näringsdryckerna i Grekland med tanke på att jag har tappat 2 kilo under så kort tid. Men jag har en bra övertalningsförmåga.. så jag har en vecka på mig att bevis att jag KAN !

Hon blev även aningen tankeställd när mamma sa att jag ville byta behandlare. Hennes första svar på frågan var om det berodde på gårdagens samtal. Snäll som min mamma är så sa hon såklart att jag hasde tänkt på detta under ett långt tag och det inte hade något alls att göra med henne. (Som det såklart gör).

Men nu ska jag kila iväg till Linus.

Ha det bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0