Depend

Ett tecken på hur man mår är ofta hår och naglar. För er som har lite halvtasikiga naglar är detta kittet perfekt. Själv köpte jag det på Lindex. För mig funkar det riktigt bra. Naglarna flisar sig inte och bryts inte av. Jag använder det ca. 2 gånger i veckan. Tycker att det duger gott och väl.





Är en sådsan person som har olika färger på nagellack var och varannan dag. I vår kyl finns säkert minst 50 olika färger på nagellack. Det finns allt från grönglittrigt till svart. (Minst trettio utav de femtio är mina, och rosa).
Är dock känd för att ha groteska naglar. Haha. Känns bra. Men jag ska försöka bättra mig och fixa välvårdade naglar. När jag blir äldre ska jag nog ta och fixa mig lite lösnaglar. Lite skönare att slippa sköta om dem själv. Lat som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0