Det var en gång...

Har precis suttit och läst en disneybok. Disney är något som man aldrig tröttrar på. Dock är alla de nya filmerna aningen kantiga och överskattade. De gammla godingarna är alltid bäst så som; Lejonkungen, askungen, Robin Hood.. sen är väl Björn Bröder och Hitta Nemo också alltid två säkra kort.



Nu sitter jag här och tuggar i mig min sjunde frukt för dagen tror jag. Inte konstigt att jag känner mig svullen och uppblåst hela tiden. Kanske borde dra ner på fruktätandet ? Men det vet jag själv att det aldrig kommer infalla.. haha. Det är inte så lätt när mormor kommer upp dagligen med två stora påsar plommon. Inte lätt att låta bli då lixom.

Något som är skönt med frukt är att jag kan äta det utan demoner i skallen på mig. Frukt är helt okej, Det har jag alltid tyckt. Kanske inte har varit så lätt att äta det för ett halvårsedan som det är idag.. men det har fortfarande inte varit "förbjuden" mat.



Nu väntas det Top model.

Vad gör ni ikväll ?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0