Done there !

Sitter och äter nystekta biffar, couscous med massor utav grönsaker som har legat i ugnen. Mums är vad det är !

Är nyss hemkommer från Bup. Sista samtalet och det känns som en stor befrielse. Det blev en bra avslutning och jag gick därifrån riktigt nöjd. Snart kommer Andreas hit och då blir dagen ännu bättre. Får se vad vi hittar på. Det brukar sluta med filmmys eller kortspel.

Vi tog även skolfoton idag. Fyfyfy. Skulle aldrig ha kollat på mitt foto efter jag hade tagit det. Ser ut som ett grottmonster.... Okej, så illa kanske det inte var, men nära inpå.



Funderar på att lyxa till det lite idag med en chokladbit ? Det sitter väl aldrig fel ?

Nu sa jag iväg och hämta upp Andreas på stationen. Vi hörs senare .

PUSS


Kommentarer
Postat av: agnes

ett ruskigtsnyggt gtottmonster om det nu är så ; )

2008-09-17 @ 19:16:07
Postat av: Anonym

choklad är gott ^^

2008-09-17 @ 22:10:23
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0