Fikadags

Hejalla !

"Fredag" för min del idag. Dagen i morgon består endast utav tre timmar på mjörnvallen. Inte så mycket lektioner med andra ord. Ska säkert spela fotboll eller något annat som inte är i min stil. Vi får väl se ! :)

Snart ska jag iväg i spöregnet för att möta Andreas i stan. Ska utmana mig med en fika hade vi tänkt!
Vet dock inte vad jag ska våga mig på för något smarrigt.

Hur äckligt det än låter så är detta min favorit inom fikaväg. Pistagebullar ! Sinnessjukt gott. Minns tyvärr inte när jag åt det sista. Fem årsedan ?..



Vad brukar ni fika ?


Kommentarer
Postat av: maddula

Morotskaka :D eller kladdkaka;) mumma.

2008-09-04 @ 16:46:55
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: Olivia s

pistage bullar är sjukt gott!

2008-09-04 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0