Gocart för hela slanten !

Nu sitter jag med hårfärg i håret. Har en sådan där sexig hätta på mig ni vet. Den klär mig riktigt bra tycker jag faktiskt.
Ni får se resultatet lite senare när jag är klar ( och om det blev lyckat vill säga ).

Vet ni vad jag ska göra idag ?.. Gocart. shit, det är så ruskigt roligt. Dock är jag alltid livrädd på banan. (trots att jag alltid kör långsammast). haha. Med tanke på att bungyjumpen lade ner i Skara så fick jag bjuda med Andreas på detta istället.
Lite mer folk gör oss även sällskap. Riktigt roligt ska det bli !

Använder föresten den billigaste hårfärgen i hela affären. Den bästa tycker jag ! Mood. På mig funkar den perfekt. Funderar faktiskt på att färga tillbaka mitt hår till en ljusbrun nyans ? Inte säker, och jag vet att jag kommer ångra mig om jag gör det. Men sugen, det är jag verkligen. Får se hur det blir med den saken.

Snart ska jag äta. Klyftpotatisen står i ugnen och fläskfilén steker. Gud va gott ! Riktig helgmat för våran familj. Vi har ätit fläskfilé varje helg så länge jag kan minnas faktiskt. Rutinfamilj, det är vi det !

Ha det bra idag så hörs vi ikväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0