Godmorgon alla goingar !

Godmorgon,

Är på alldeles strålande humör idag ! Hoppas det håller i sig under dagen bara. Vaknade upp med Andreas och då går man i allafall upp betydligtå piggare och gladare än om det vore en vanlig skoldag.
Idag är det föresten grönsakssoppa i matsalen. Hmm, (fan va gött, säger en halva..medans den andra säger att jag borde ta brödet som man får till) Får se hur det blir med den saken. Har nämligen alltid haft svårt att äta just bröd till maten. Varför vet jag inte !

Tänkte på det förut.. jag ska nog chansa på hur många bilder jag kommer ta i Grekland. Det lär inte bli mindre än tusen iallafall. Kanske mer? tvåtusen, kanske tretusen ?? haha. Vi får se. Det kommer antagligen finnas mängder utav roliga och vackra saker att ta kort på där nere.
Hur många kort tror ni jag kommer att ta ?

Nu ska jag iväg till skolan. Har bara massa kärnämnen idag. Segt. Men jag har laddat min ipod, så det ska nog gå susen.

Ha en bra dag, och visst går veckorna fort ? Helt sjukt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0