Home !

Då var man tillbaka.. och om man frågar hur det känns så vet jag inte svaret ! Man är helt tudelad. Det känns delvis skönt att komma hem till vanliga rutiner, kompisar och Andreas. Samtidigt så tackar man väl inte nej till segling i Grekland ? Men men, för mycket av en sak blir för långtråkigt så jag antar att det var dags att åka hem nån gång..och nu var tiden inne ;)

När folk frågar vad vi har gjort så tar det totalstopp i min hjärna. Jag kan inte minnas en sekund utav det vi har gjort. Har hunnit med så mycket så jag vet inte vart man ska börja.
Måste i allafall säga att vi såg en delfin hoppandes framför vår båt. Den hoppade och simmade precis som på film.



Nu måste jag sova, får återkomma i mån hur allt har varit. Med maten å allt det där också.

Sov gott så länge !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0