Kräftis !

Riktigt mysig kväll blev det igår. Alla små flickor var samlade och kvällen bestod utav våra vanliga lapplekar, prat och skratt.
Tiden går så fort, och det känns inte alls som ett årsedan vi hade kräftskiva sist.
Dock var den här kräftskivan mer lyckad (för min del). Shit, mådde piss den förra.. Men nu ska vi blicka framåt.



Alla samlade (förutom Mikkan). Haha, Hon den rackaren smiter alltid undan på kort. Tråkigt, men så är det !



Min klädsel under kvällen.


Helt helt underbara !


Nu ska jag ner och krypa in under täcket hos Andreas igen. Även utan deep sleep sover han som om han inte har sovit på hundra år ^^
Eftersom det är söndag idag så väntas massa sysslogöra. Ta hand om mig själv med peelig, ansiktsmask å allt sådant. Sen blir det såklart plugg och städning utav pappas kontor. Yeey !

Ha en bra Söndag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0