Man påverkas

Satt och kollade igenom massa gammla dokument, bilder och sidor som jag dagligen kollade på för ett årsedan precis. Vad höll jag på med ? Visst, jag blir fortfarande påverkad negativ utav allt gammal jag hittade.. men ärligt ? Vad hittade jag för lycka i det där ?
Något som man blir fruktansvärt negativt påverkad utav är även personer runt omkring en som lider utav samma sjukdom. Man känner igen sig i dem och kan jag riktigt se hur de beter sig och vilka rutiner de är tvingade att följa. Jag vill även ruska om dom och skrika vett i öronen på dom. Folk som själva inte vart nere i det vet verkligen inte vilka tankar som rullar omkring innanför deras pannben.

Men nu ska jag inte lägga energi på detta. Nu ska jag snart iväg och kolla på fotboll. Andreas spelar, men vet dock inte vilka dom möter.Vet inte ens vart det är vi ska. haha. men kul ska det bli i allafall !
Måste bara slänga i mig lite mat innan jag sticker. (Hörde ni..slänga i mig.)  Äh skit samma. Ni förstår nog inte vad jag menar i vilket fall.

Ha en bra dag i dag alla.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0