Mätt

Ojojoooj va mätt jag är. Det är ingen skön mättnadskänsla. Den är tung och "hård", om nu någon förstår vad jag menar.

Har precis diskuterat med mamma om Greklandsresan. Pratade om hur vi ska göra med maten och allting. För jag vägrar, ja.. verkligen vägrar att dricka näringsdrycker. Stannar hellre hemma, helt ärligt. Det låter dumt, men jag klarar verkligen inte av det. Min behandlare är även urkass.. hon förstår mindre än vad jag gör, då är det illa !

Nu ska jag ålka iväg och städa.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Vad tråkigt att hon var så dålig. Verkligen...

Kan du inte byta till Birgitta då?

2008-09-14 @ 19:34:23
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0