Maxikväll

Kom precis hem från att ha varit ute en sväng med Linus. Skönt att komma ut efter att ha ätit godis tycker jag. Mättnaden försvinner på direkten. Det absolut värsta jag vet är att somna mätt. Fyfan vad jobbigt det är. Man känner hur man ligger i sänger och bara sväller. (psykiskt, i know).

Kvällen spenderades till en början på Maxis parkeringshus. Haha. Vi är konstiga.. men det är inte första gången som vi hamnar där. Satt och åt lite godis, umgås och sjöng. I min godispåse befann sig massa nya chokladsorter jag hittade. Choklad med kokos i var det bland annat. Riktigt gott. Dock var de fruktansvärt mättande. Men det är smällar man får ta när det är fredag.

Sen när det var dags att åka hem igen så upptäcker vi att vi är inlåsta (!!!) Va i helvete. Grindarna är stängda och vi kan inte komma ut. Plus att vi var på tredje våningen. På något vänster klättrade vi över grindarna och såg garranterat ut som en hög tjuvar.


Bra bok för barn. HAHA. det är ju för fan mer våran humor än småbarns!


Ja man kan undra. Men snygg, det är hon !


Ni är bra ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0