Regn och glaaada miner ?

Blöt, trött och hungrig.. Mjoo. det är väl ungefär såhär jag mår för tillfället. Morgonen började med att jag som vanligt råkade fiffla med alarmet när det ringde så jag och Andreas försov oss till halv nio. (Jag började nio och han skulle med en buss klockan nio). Bra Cecilia, verkligen..grymt ! Dock tog inte jag någon skada utav det med tanke på att jag bara skulle ha "klassens dag". haha. Skulle gentligen vart på Mjörnvallen.. alla åkte dit förutom jag som åkte till Mediahuset pågrund utav regnet. Tillslut kom alla indroppandes blöta och griniga. Vi satte oss och spanade film i någon timma.. sen blev det hemfärd igen.

Föresten så missade Andreas sin buss och nästa gick inte förän lélva. Skuldkänslor?.. ni känner mig !


Värd dag ? njaaa.
Men nu ska det inte klagas. Ska lägga mig där nere med en varm katt och en god fruktsallad och kolla på Dirty Dancing. Javier är olagligt snygg. Dock ser han ut som ett missfoster i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0