Slow

Redan torsdag ? Shit, veckorna går snabbare än min hjärna gör. Jag hänger inte med längre. Snart är det helg igen och sedan en vecka till.. sen blir det GREKLAND. Skönt att komma iväg faktiskt även ifall det bara har gått någon vecka i skolan. Hoppas att jag inte missar alltför mycket. Då kommer väl Aqua där ich smiskar en. Men men..

Den nya behandlaren hade ingen tid den här veckan så jag fick hoppa upp på vågen här hemma istället. Dock vägde jag mig efter skolan. Så siffrorna missvisade pinsamt mycket. För att inte psyket skulle hoppa iväg allt för mycket så hade jag vägt mig på morgonen också. Det skillde ett kilo. Vilket är ganska mycket. Så mina päron har väl fått lite fel bild.. men det jämnar väl ut sig till nästa vecka hoppas vi på.

I dag vaknade jag upp med Andreas brevid mig. Bra start på dagen det där ! Han fick uppgiften att sätta väckarklocka idag. Haha. Han vågade väl inget annat.

Nu ska jag snart till skolan, Ha det bra idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0