Permobilkrock

Det har varit en slapp och skön dag i skolan. Två lektioner närmare bestämt. Varav en var matte vilket är dötrist. Fick tillbaka "provet" vi gjorde förra gången för att se vart vi låg till. OKej, det var pinsamt när jag fick tillbaka resultatet. Fyfan, här behöver kämpas insåg jag !
Påväg hem tog jag en sväng förbi sparköp för att inhandla lite smått och gott. När jag stod i kön för att betala så blir jag påkörd av en...permobil (!!!!) Det kom en tant i åttioårsåldern åkandes med paniken som övergick till skrik. "Jag ka inte få stopp på den, nu har jag fått nog". Haha, jag måste erkänna att det var en fruktansvärt rolig syn. Men visst borde man skaffa körkort på sådana saker också ? En tant som inte kan köra borde inte få använda en sån. Speciellt inte inne på Ica !



Skulle igentligen haft gympalektion idag också. Var supertaggad. Men tyvärr hade vi bara lite teori. Får tagga om tills nästa vecka igen. Han sa även att vi skulle ha konditionstest och hela köret. Ojdå.. borde kanske börja springa lite ?

Nu ska jag spana TopModel på 3:an.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amandah

Får du träna nu?

2008-09-01 @ 19:10:38
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv Amandah ; Nej. inte träna som är träna. Dvs på fritiden som ut och spirnga osv. Men jag ska bärja med gympan lite lugnt. :)

2008-09-01 @ 20:25:36
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0