Träningsfreak

Då var det gjort. Första riktiga springrundan på över ett år är avklarad. Guuud va jobbigt det var, men behövligt på något sätt. Sprang ett varv runt båda bergen.. eller halvjoggade kanske är mer korrekt. Har inte sprungit på över ett år och klarade av båda bergen.. är inte det rätt sjukt ? Dock blev jag helt svimfärdig, but still.

Föresten så satt jag på kliniken i över en timma idag. Pratade om Greklandsresan och om hur vi ska göra med näringsdryckerna. Det slutade som vanligt..tårar och jäävligt griniga toner mot varandra. Men jag fick igenom min vilja (halvt). Ska dricka max en om dagen (om det är nödvändigt). Skönt.
Hade även tappat 1.5 kilo.  Ena halvan skriker yeeey och andra bryr sig inte. Vissa blev väl kanske mindre glada. Men vad gör det ?



Kommentarer
Postat av: anonym

alltsåå.. jag har en fråga till dig. om man den senaste tiden har börjat bry sig väldigt mycket om sin vikt, börjat bry sig om varenda litet hekto, och sedan ser sig i spegeln och tycker att man ser så otroligt överviktig ut. skulle du säga att det är anorexi?

2008-09-15 @ 20:12:15
Postat av: Cecilia

Svar till Anonym: Väldigt svårt att säga. Det är så mycket mer än bara vikten som ger kriterierna till en anorexi. Beror på hur hela matsituationen är. Hoppas du inte hamnar i det bara !

2008-09-15 @ 21:23:20
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Amandah

jag måste bara fråga... händer inget alls när du går ner? Det känns som att du bara går ner och ner hela tiden, reagerar ingen?!



Tänker bara på hur det är för mig, jag blir typ hotad med inläggning om jag ens står still i vikt, fast jag väger som innan:S



Ta hand om dig<3

2008-09-15 @ 22:27:19
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Cecilia

OM dom gör. De reagerar alldeles för mycket. Jag får inte göra ditten och datten när jag går ner. Så visst ger det konsekvenser.



Skulle vara kul om jag fick lösenordet till din blogg ?

2008-09-16 @ 07:06:15
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: anonym

alltså.. efter att jag har ätit så får jag sån fruktansvärd ångest och mår otroligt dålig. och det händer att jag spyr upp det...

2008-09-16 @ 19:48:59
Postat av: Cecilia

Anonym: Det låter dock som du behöver uppsöka någon att prata om detta med ?

2008-09-16 @ 21:03:48
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: anonym

jag vet. men jag är verkligen rädd. än har det inte gått långt, och mina föräldrar vet absolut ingenting...

2008-09-16 @ 22:27:10
Postat av: Cecilia

Anonym: Var stark. Kämpa emot, du vet att det inte är värt det. Så försök verkligen att låta bli !!!

2008-09-16 @ 22:33:01
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Försök kämpa, även om ena halvan inte bryr sig, så borde den göra det, 1.5kg är inte så mycket, men sen när det blir 1.5 kg igen är det genast 3kg, å sen 4.5 ja du fattar, det blir mycket efter ett tag! Låt dig inte dyka ner mer i äts.

2008-09-17 @ 22:14:24
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0