Äntligen avklarat !

Det känns som ett stort lass med stenar har tagits bort från mina axlar. Bub är helt enkelt avklarat och det känns som en stor befrielse. Hon blev dock en aning förvånad när jag sa att jag ville sluta och hon undrade även anledningen. Jag som som det var att jag känner mig bättre och att jag inte har något att prata om när jag kommer till henne. Hon accepterade det, så det ska nog gå vägen. Imån ska jag föresten träffa min nya behandlare på Capio. Sarah tror jag att hon heter om jag inte minns fel. Hon kommer från något ställe uppifrån där alla sliskiga brats bor. Euu. hoppas hon inte är lika dryg som dem i allafall. haha.

Jag gjorde samma misstag som ALLTID när jag kommer hem från skolan. Sätter mig vid teven, äter och sen ligger jag där i mina gosiga flicefiltar och snarkar tills någon väcker mig. Jag vaknade dock utav mig själv idag. Drömde att jag blev påkommen när jag skulle fiffla med maten. Vaknade upp svettig och yr. haha. Fymig.



Nu väntas kvällsmat.

PUSS

(Vår största glädje är inte att aldrig misslyckas, utan att resa oss upp när vi faller)





Kommentarer
Postat av: MP

fan vad tuff bild :)

2008-09-02 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0