Godmorgon

Gick upp i perfekt tid idag. Tio i sju. Skönt att slippa stressa på morgonen.

Nåå.. då var de tisdag igen då. Veckans tråkigaste dag. Vi börjar klockan åtta och går till fyra. Har dessutom bara massa sådana där tråkiga ämnen heela dagen. KUL ! Sitter med två läxor jag hade glömt att vi hade tills i dag. Precis som det brukar vara med andra ord. Haha. Men men.

Igårkväll åkte jag iväg för att kolla på Andreas match. Vi åkte långt ut i skogen i en timma tills vi kom fram till någon (by) ? haha. Vet inte vad man ska kalla det. Ett ställe jag aldrig har varit på iallafall vill jag lova.
Elfsborg vann med 5-0 och Andreas var lika good as usual. :)
Det sötaste av allt var när han kom ut från omklädningsrummet. Då fick han ett gäng barn över sig som ville ha autografer. Men det roligaste var när de hoppade på en annan kille och ville ha autografer. Då utbrister en liten inge när on står och tar emot sin autograf ; Du föresten, vad heter du ?
Haha. va fan är det för fråga ?




Nu ska jag dra på mig myskläder och sedan åka iväg till skolan.
Ha en bra dag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

hade inte du fått ngt slags jobb, typ att fota en ansiktsbild? :) för jag tyckte att jag såg en bild på Jessica på min skola idag. Det var ngn affisch för resor eller vad det nu var :P kollade inte så noga, men kännde igen henne! ;O

2008-09-09 @ 17:51:54
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja , den var riktigt fin faktiskt =) du är bra på att fota och jessica blir bra på bild :D

2008-09-09 @ 19:59:22
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0