Done

Godkväll alla gobitar !

Slumrade till på tok för länge förut. Pappa hade tydligen pratat med mig när jag sov, men kommer jag ihåg det ? haha. Nej inte en chans. Pratade antagligen i sömnen.
Kvällens mat bestod även denna kväll utav varmamackor. åååh, det är så gott så gott. Testade banan och curry på idag. Låter vidrigt men smakar helt ljuvligt. Nästan lite africnan över det hela.

Har nog glömt att berätta en sak för er.. Tog beslutet höromdagen att jag ska sluta på Bup. Orkar inte med att gå där länge. Blir för mycket på något sätt. Varje gång jag ska dit så kämpar jag verkligen för att få fram saker jag mår dåligt över. Det ska ju vara nödvändigt att gå dit. Man ska ju inte gå dit om man varje vecka om man kämpar för att klämma ur den sista droppen av information ? Har ingenting där att göra helt enkelt. Klarar mig bättre på egen hand känner jag nu.

Nu ska jag äta min femte nektarin för dagen.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0