Go-cart

Har inte suttit en sekund vid datorn idag. Men nu tog jag mig tid. Så nu sitter jag här med varma mackor brevid mig och laptopen i knät och spanar på Ensam Mamma Söker.

Gårdagens aktivitet blev Go-cart. Shit, man känner riktigt hur adrenalinet pumpar runt i kroppen när man kör i svängarna. Dock hamnade jag inte på den bästa placeringen, snarare sämsta. Men det är ju iförsej skit samma. ^^
På något vänster lyckades jag även snurra ut i gräset och blev stillaståendes. Fick ställa mig upp och börja dra allt vad jag kunde till den var ute på banan igen. (ja, alla skrattade åt mig). haha.



Man ser lite halvcool ut i den där utstyrlsen vill jag lova ! Haha.

För min och Andreas del idag blev det Göteborg. Släpade oss upp kring tio och åkte iväg med elva tåget. Vi hittade dessutom en fruktansvärt god lunchrestaurang att äta på. Nudlar med massa goda saker. Enda saken som var aningen negativt var att det var sjuuuuukt starkt. Billigare än botox med tanke på att läpparna svullnar och blir ballonger. Det är vad det känns som i allafall.
Jag fick köpt det jag var ute efter idag i vilket fall som helst. Anstiktsprodukter från Clinique och en lång svart kofta från Monki. Andreas fick även köpt ett par supersnygga Kavazaki-skor och en snygg mysig tröja.

Lite bilder kommer förmodligen senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0